Головні болі

Питання про призначення біпрола

Здравствуйте! Три тижні тому у мене піднявся тиск 140 на 100, вік 41 рік. Лікар прописав біпрол по половині таблетки два рази на день, троксерутин, гліцин. Все робила два тижні, самопочуття налагодилося! Перестала приймати біпрол і через два дні все повернулося, ще й очі болять, як пісок в очах, постійне відчуття втоми. Тиск 95 на 55. Як ви думаєте, чи правильно було призначення лікаря?

Здравствуйте! Біпрол — це селективний бета-блокатор. Він застосовується для лікування артеріальної гіпертензії, це вірно, але основне його застосування — це лікування хронічної серцевої недостатності, якщо у вас є цей діагноз. При цьому підвищення дозування повинно проводитися не менше, ніж через 2 тижні після початку прийому. Це називається титрування і підбір дози.
Але сучасне лікування артеріальної гіпертонії спочатку передбачає нелікарський вплив: нормалізацію сну, повернення до нормального масі тіла, обмеження прийому солі, відмова від куріння і алкоголю. У тому випадку, якщо нічого не допомагає, виписують ліки. У вас було значне підвищення тиску, особливо нижнього, яке більш небезпечно в плані розвитку ускладнень. А тепер у вас тиск «завалилося», і тепер вам потрібно його знову підняти до ваших звичайних цифр. Це сталося через — за синдрому відміни, оскільки швидке припинення прийому цього препарату не допускається, і ваш лікар повинен був вас попередити, що на різку скасування бісопрололу може виникнути побічні ефекти.
Крім того, бісопролол (біпрол) — це препарат, який призначається на довге лікування, не менше кількох місяців, сочень строгим підвищенням дози (титрування проходить під лікарським контролем). Тому вам потрібно терміново звернутися до кардіолога, тільки вони знають, як своєчасно вийти з цього становища з раптовою відміною бісопрололу.

Похожие статьи

Додати коментар

Кнопка «Наверх»
Закрыть